Miljøstyrelsen ønskede en national kampagne for at reducere forbrug af parfume blandt unge piger. Kampagnen skulle være evidensbaseret og involvere både undersøgelse, hypoteseudvikling og forsøg samt den endelige kommunikative eksekvering. /KL.7 udviklede et metodedesign baseret på studier af pigerne og deres forældre og herefter test af en række interventioner. Resultatet af interventionsstudiet blev efterfølgende brugt til udvikling af kampagnens indhold og i kanalvalg. Af hensyn til synlighed og udbredelse blev pressen inviteret med indenfor i forsøgsperioden, for at kunne berette om problemets natur og måder at tackle det.

 

Miljøstyrelsen:
Reduktion af parfumeforbrug

EN

DK

/

KONTAKT

 

/KL.7

Nørregade 6

1165 København K

 

 

 

CVR: 33572425

SOCIALE MEDIER

 


Vi opdaterer løbende vores sociale
 medier med nyheder og indhold
fra vores arbejde

 

 

BESØG OS PÅ VORES
SOCIALE MEDIER